4. výzva na servis strojů CAT

Základní informace


Název zadávacího postupu

4. výzva na servis strojů CAT

Systémové číslo NEN

N006/24/V00033339

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00033339

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 10. 2024 06:41

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Král

E-mail

kralj8@army.cz

Telefon 1

+420 973307031

Telefon 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Předmět


Popis předmětu

Účelem VZ je provádění servisu, údržby a běžných oprav zemních strojů CAT včetně příslušenství. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí provádění provádění servisu, údržby a běžných oprav zemních strojů CAT včetně příslušenství podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů dle jednotlivých dílčích objednávek (výzev) na zařízení CAT dle bodu III. Odstavce 3.1. písmena b). v návrhu RÁMCOVÉ DOHODY O DÍLO. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců od oboustranného podpisu, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Požadujeme k doložení: Podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení + požadujeme k doložení vyplněnou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZ - žádáme o kontrolu správnosti výpočtu !!! Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Kód z číselníku NIPEZ

43211000-5

Název z číselníku NIPEZ

Buldozery

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

43211000-5

Název z číselníku CPV

Buldozery

Název předmětu

Buldozery

Textové pole pro popis místa plnění

VÚ 6624 Bechyně

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P22V00026377

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail23. 12. 2024 13:47Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 10. 2024 06:41Uveřejnění účastníků
Detail24. 10. 2024 06:41Uveřejnění výsledku